söndag 27 september 2009

En touch av halloween

Nu är jag så trött på att se det där fruktfatet varje gång jag kikar in på den här sidan...





Min halloween kantades inte av så mycket bus alls faktiskt... men några utklädda var det iaf ute. För min del så firade jag halloween med käk och vin och drinkar på Allstar, sen nån shot på Olivers o ett kort besök på dansolvet, innan vi insåg att taket inte skulle lyfta den kvällen ändå så vi kunde lika gärna sova lite... Men ändå en bra lördagskväll med lite schysst folk. Träffade en OS-ryttare, men det är ju bara Princess som vet vem det är o henne har jag ju redan skrytit för =)



På dagen igår så var jag på Nya hantverksdagarna, en mässa här som är i 3 dagar. På lördagen hade frisörföretagarna norrbotten en tävling och en visning som förra årets vinnare gjort. Jag var där o färgade de modellerna på fredagen och självklart ville jag se slutresultatet. Ni ska få sen lite bilder från tävlingarna, riktigt bra bidrag!


Mässan var mycket större än vad jag trodde: allt från hemmagjort sylt/korv mm till båtbyggare, hemmatryckta kläder, Beckers måleri, köksfirmor, konst, modesömnad.... ja, allt som har med hantverk o göra. Hade jag haft tid och pengar så hade jag säkert shoppat loss på lite =)
Men det hade jag inte -varför är det alltid så att man missar det här med kontanter när man ska på sådana här arrangemang?!



Nu måste jag plugga lite inför morgondagens seminarie jag ska ha här, för kl 16 ska jag iväg o bada bastu och äta lite söndagsmiddag hos min surrogatfamilj.



VÄRMANDE HÖSTKRAMAR FRÅN NORR



Vinnaren i tävlingen





Vinnaren av folkets röst


//Plupp

1 kommentar:

  1. Yes ett nytt inlägg! Var ett tag sen jag tittade in här men det gav resultat!!
    kram på dig plupp!

    SvaraRadera