fredag 18 juli 2008

My name is Alfons

Hej alla. Redan dags för nästa familjemedlem att presentera sig. Jag heter Alfons, ja, precis som den där berömde killen med en låtsaskompis. Vi är lika på många sätt, men jag har ingen låtsaskompis ännu. Nöjer mig med Falcor, Tjockis och Prick. Och mina familjemedlemmar självklart.

Ikväll har vi skapat denna spegelbild av livets alla sidor. Kanske kan vi underhålla några, i mitt fall kommer detta medie tjäna som en ständig uppdatering av mina medmänniskors liv. Har en viss tendens att vara lite självcentrerad och virrig. Tror defenitivt att detta verktyg kan röja lite i ett annars väldigt snårigt spår.

Ikväll står packning på programmet. Ska ge mig iväg till lilleputtlandet en lång tid framöver och kräver en grundlig genomgång av medhavda grejer. Packlistan bör avcheckas å det snaraste, för ögonlocken börjar hänga och bilen till Arlanda går TIDIGT!

Nattinatti när det blir dags / Alfons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar