måndag 21 juli 2008

Ö-anhalt

Tjena, nu är jag på plats på nästa anhalt på min resa. Ön bjuder på minifärjor i småbåtshamnen och snabba corvetter på gatorna. Huvudsaken det verkar som man är riktigt tät, då är allt frid och fröjd.


Det där är inget för mig, råkar bara vara här och kanske är det så att med åldern och den egna tryggheten släpper allt eventuellt intresse för att upprätthålla nån slags image?


Träffade syskonen mina, vi råkar befinna oss på samma ställe och det hör inte till vanligheten, vi dock här av olika anledningar, hoppas bara att småsyskonen inte köper bratskulturen med hull och hår, de förtjänar bättre enligt mig. Hellre trygg än snygg liksom.


Nu är det dags för hotellfrulle, det är grymt skönt att bli serverad ibland. Hoppas Selma, Plupp och Princess har det bra på den andra ön!


~Alfons~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar