måndag 24 november 2008

I brist på annat måste rubriken bli: Skrivkramp

Precis som rubriken antyder har jag skrivkramp. Livet har inte lämnat mycket utrymme för annat än jobb senaste tiden känns det som. Även om när jag tänker tillbaka är det inte helt sant. Visserligen det behövs mer än två händer för att räkna antalet dagar sedan jag bloggade senast, men jag har ju varit upptagen. Upptagen med att leva livet, njuta av varje stund liksom. Det låter lite onödigt nördigt och klyshigt kanske, förmodligen inte alls som jag heller men ibland när man stannar upp och tänker tillbaka så är det precis det man gjort.

Jag kan inte minnas något speciellt tillfälle som sticker ut mer andra som jag vill delge er andra, det mesta jag minns i slutändan är nog jobb. Jag jobbar massor, men jag gör andra saker också. Men just nu trivs jag verkligen med jobbet, hela livet faktiskt. Ni får ursäkta, men blogga hamnar längre ner på listan, men självklart ska jag se till att skriva några rader här lite oftare och framför allt lite mer intressantare än dessa i framtiden.

Men nu är dagens nedladdade Grey's Anatomy slut och klockan är sovdags. Till er som följer Grey's, ni har en del att se framemot.

Tills nästa gång,
Hakuna Matata!

/S

1 kommentar:

  1. Gray's missade jag. Men fastnade framför ett alias-avsnitt häromdagen.
    Jobba lagom och kör försiktigt.

    SvaraRadera