tisdag 25 november 2008

I'm alive and well

Hör och häpna, Alfons till eder tjänst. Nej, jag har inte dött, nor lämnat den lilla familjen. Det har bara varit mycket ett tag.

Nu har jag i alla fall funderat lite. Tänkte spinna vidare på Plupps snack om att åka till något hotell under julhelgen. Vad säger familjen om nån form av skidutflykt? Nån som är på? För min del är det iofs falsk marknadsföring att säga att jag ska ställa mig på skidorna, då det är snowboarden som gäller. Hur är det med dig Plupp? Skidor eller bräda? Selma - skidor om något... Ni andra två då? Åker ni? Är ni sugna?

Menar inte att vi behöver göra jordens längsta resa, men kanske några dagar? Eller?

Tack för senast Princess, håller med Plupp om att det var mysigt. Jag klarade nästan 22.30 fällan, trots underbar ansiktsmask som inbjöd till avslappning och sömn.

Ok, reaktioner tack. Och må väl alla.
Krim krim

3 kommentarer:

  1. Bräda så klart! Fast förra året var jag så trött på den att jag övervägde att konvertera. Jag tycker det skulle va kul - om inte annat funkar så över dagen i alla fall..? Vi ses snart, på sön är det 1:a advent. Kram PlUpP

    SvaraRadera
  2. Skidor är det som gäller för Princess. Tycker det låter som en väldigt trevlig idé! Var tanken att det skulle inträffa i mellandagarna?

    SvaraRadera
  3. Hej o hå! Jag åker skidor jag..o det har hänt lite sen sist. Har nämligen bokat en liten fjällentripp redan...Ska bli riktigt kul..men vi kan ju ta nån dagstripp eller nått, det är jag med på!
    Kram på er//SAM

    SvaraRadera