söndag 12 oktober 2008

Stress o press



Denna vecka har varit måttligt intensiv! Jag åkte ner till Sthlm i tisdags och kom hem först idag vid 16. Det var meningen att vi skulle få utbildning tis + ons, men vår chef har ställt in o ändrat förr.. Så vi blev inte förvånade att det bara blev tis em. Vi fick istället "streetcasta" modeller och i och för sig så är det ju inte helt omöjligt att de kan finnas i vissa klädaffärer, haha... nåväl, vi blev väl klara vid 19.30 på ons.
I torsdags var det konferens hela dagen och i sista minuten fick vi veta att vi även skulle presentera de 2 modeller med nya produkterna som vi testat och prata om alla våra kurser. Så härligt med framförhållning..!
Jättekul att träffa alla kollegor som är utspridda i Sverige och eftersom det var en 2-dagars så va vi ut o åt på kvällen, lite festande oxå och vi var på ett ställe sen där "Naked dj" skulle spela. Jag har ju en del manliga kollegor...men hon hade nån slags strass-bh på sig så helt näck va hon ju inte. Jag tror en del blev lite besvikna...
Sen kväll på torsdagen och tidig morgon på fredagen. Lite sega många av oss. Krullo och jag gick innan lunch för vi hade lite att förbereda inför showen på lördagen, men först knallade vi förbi hotellet för en liten "nap". Skönt! Sen var det jobb fram till kl 22 men eftersom vi hade sällskap och hjälp av en mammaledig tekniker från min hemstad så blev det extra kul =)
Lördag, ja igår kan man ju oxå säga, var det tidig morgon- lugn fm med pyssel och diverse inköp- lite ökande tempo succesivt och man kände att det kändes FÖR "ostressigt". Det betyder att det kommer bli jättestressigt sen. Japp, så rätt. Det var precis så att jag han få på mig klänningen. Slutresultatet blev mkt lyckat och väl mottaget men hör o häpna, det blev inget party efter, fastän vi t o m var på ett sånt ställe. Däremot åt vi middag mellan 23.45 - 02.00! Sen sussa sängen...

Jag köpte en vit stringhylla idag till min vägg i v-rummet! Den är lite mindre än vad jag föreställt mig, men skitsnygg. Jag kanske köper en till nästa gång jag är i storstan. Tänk, jag hade en sån när jag var liten, en rosa... tror att den gick sönder och det var därför vi kastade den. Men de är ju retro... jo snygga t o m. Jag ska försöka sätta upp den så fort jag kan! =) =)
Som du kanske förstår på min vecka så har det inte riktigt varit prioriterat att fara ut och springa Selma. Men i morrn ska jag i a f köra psi och på tisdag planerar jag in lite löpning. Jag tipsade föresten min mamma om jogg.se oxå, hon tyckte det verkade bra. Hur går det för dig? Reistrerat dig? Inte jag... (Än, bör jag väl tillägga.)

Jag förstår att det kanske är i mitt liv som det händer så mycket olika nya saker som jag vill berätta för er. Men jag vill lika mycket veta om du Sam har varit i Rappet, och om Selma kommit på nåt nytt tekniskt du vill ha? Har Alfons gjort nåt kul på sistone eller hur det går med arbetet/uppsatsen för dig Princess? Ska se om jag kan få in några bilder nu...



Kramar från PlUpP


Vårat framtida företag...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar