onsdag 29 oktober 2008

En onsdag framför tv'n

Jag antar att det även händer saker i era liv, mina vänner, men vill ni inte dela med er längre..? För jag hoppas att ni inte sover bort livet, eller ännu värre -jobbar bort det!

Jag kommer till vår egna "huvudstad" redan nu på fredag kväll. Är ledig lördag och söndag, men sen ska jag jobba i Småland mån, tis, ons innan jag har 4 dagar ledigt =) =) jihooo! Tänkte om nån kanske kunde hjälpa mig att sätta lite färg på barret? Tjänster och gentjänster... ;)
Jag har ju en rätt stor tjänst att genomföra åt Princess! Vi kanske rent av ska skippa nostalgilåda den här gången... haha, fast grymt kul vi hade sist!!

Jag vill skicka en stor lång kram via vebben till Princess efter det tråkiga besked hon fick ang Pegasus.

På sista tiden har det känts lite som om vi håller på att förlora en familjemedlem... Eftersom jag inte är så närvarande så har jag ju så klart mindre koll. Det var ju det jag fick offra genom att flytta upp till vildmarken. Men men, jag hoppas för guds skull att det inte blir så. Alla har vi mycket runt omkring oss i perioder, men vännerna är ju det viktigaste man har. Lätt att ta för givet men en vacker dag saknar man dem. Det är ju egentligen som vilket förhållande som helst: man är inte överens om allt, man måste ha lite egen tid, man kan skratta och gråta ihop, man får jobba lite för att det ska hålla. Det är väl ett givande och tagande helt enkelt!

I kväll har vi Greys igen på tv. 45 min kvar tills det börjar, det blir ju mkt spännande o se om Christina överlever istappen i magen! Det har blivit en hel del tv-tittande den sista tiden. Jag tycker det är ett skönt sätt att avsluta dagen på, man fastnar i en annan värld för ett tag... O speciellt då eftersom jag mest kollar på iq-befriade serier på femman. haha =)

Nu ska jag visst få besök av min moster, måste plocka undan lite...

Vi ses snart!
Kram PlUpP

2 kommentarer:

  1. Grays är inte IQ-befriande. Om man absolut inte vill ha IQ-befriande så titta på Vita Huset. Där hänger man inte med ibland, inte bara för att det är amerikansk politik. Utan bara för att.

    Men den är bra. Och Cityakuten. Och Grays. Sedan tittar jag inte på något mer. Jo, CSI kan slinka med.

    SvaraRadera
  2. Ja CSI är bra, nästan alla program jag kollar på går ju på femman. Har hört om vita huset men aldrig sett, låter jobbigt med den amerikanska politiken, haha.
    Men nån enstaka gång kan man zappa förbi -o fastna framför nåt intellektuellt program på 1:an el 2:an. Händer inte så ofta, men då blir jag lite imponerad av mig själv.

    SvaraRadera