fredag 31 oktober 2008

Bloggarinspirationen är återfunnen!

Det skulle ju kunna vara så, att vi bara försvunnit, vi som inte bloggat på länge. Men så är inte fallet! Jag finns här- varken sover eller jobbar ihjäl mig tror jag. Har bara inte haft någon bloggarinspiration...

Vill först och främst tacka Plupp för kramen! Den värmer och den behövs. För er som inte vet vad som hänt med min Pegasus kommer här en kort sammanfattning. Var på ett sista återbesök i tisdags hos doktorn för att få Pegasus friskförklarad från det onda i hovarna. Och det var han! Allt hade gått tillbaka perfekt. Tyvärr upptäckte de en annan skada som var mycket värre... Förslitningar i båda kotlederna på frambenen och detta betyder att han aldrig kommer kunna ridas ordentligt igen. Bara skritta och kanske trava lite... Till historien hör också att detta problem sökte vi för i mars månad men det hade den doktorn missat och vi fick då beskedet att inget var fel. De har även vid de andra och tredje besöken i maj och augusti missat denna skada på röntgenbilderna. Så i samma andetag som hjärtat håller på att brista för att Pegasus aldrig kommer bli frisk är jag lika förbannad för att de människor jag litar på och betalar dyra pengar till missat en stor skada.

Men nu gäller det att komma tillbaka och göra det bästa för min fyrbenta bästis!

Snart ska jag och Selma åka och hämta Plupp vid tågstationen, jippi! Sen blir det mat och Idol. Ska bli jättekul med Plupp i stan en hel vecka, eller mer än en hela vecka faktiskt. Och jag ser otroligt mycket fram emot den stora tjänst som Plupp ska utföra åt mig. Kommer bli så bra!!

Till sist vill jag skicka en tanke till ALLA mina vänner. Håller med Plupp i allt hon skriver. Ni är viktiga, något av det viktigaste vi har i våra liv. Ta hand om varandra!

Kram Princess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar