torsdag 28 maj 2009

Dags

Nä nu är det dags att man får se nåt annat än "Princess första" när man var dag kollar in sidan!

Jag sitter här och skriver på min pimade dator =) TACK för presenten:

Ni känner mig, jag älskar den =) Sorry Alfons men jag har en faiblesse för onödiga saker... men jag källsorterade kartongen den kom i!

Klockan är exakt 22.03 och jag tittar ut på en blå himmel o en sol =) o väntar in mor, far o bror som kommer 22.45 med flyget. Det är underbara nätter nu, i förrgår brann himlen vid midnatt! Jag älskar verkligen de här dagsljusa nätterna!
Från i lördags när vi va ute på lite rajraj. Klockan är strax efter 2 tror jag.. Jag kan bjuda på lite fler kort från min balkongfest i lördags:
Lite shakande blev det=)
Denna fina fjäril fick jag av kusinen, men hon hade pyntat den med olika saker i alla "fack" (det va chips, ostbågar, mentos, tablettask, m&m's =)



Balkongparty utan balkongräkter dock...

Alltsom oftast är ju festen hemma kanon o sen går man ut i allting dör. Men inte denna kvällen! Stämningen var på topp hos alla o vi va ett stort grymt roligt gäng som tog över på Allstar!



Min nya vän Ida som ska flytta till Lule o som jag ska titta på postkodsmiljonären med, haha =)

Oj, nu måste jag kila... Men jag återkommer inte alltför långt bort i tiden. Det är ju roligt att blogga! Men nu ska jag ut o möta familjen på flygplatsen.

So lonG! //PlUpp

2 kommentarer:

  1. Så fin den blev (datorn). Ja det var länge sen det var ett nytt inlägg här.. Jag har massor att berätta om igår men det får jag ta när jag har tid om jag får nån tid över..nu ska jag fira min mor. /Sam

    SvaraRadera