måndag 27 april 2009

kort o gott!

Här har vi mitt saltverk -visst ser det ut som en lite dinosaurie eller nåt?! Nej, haha det kan oxå se ut som nån som står o rockar (om de två nedersta är ben, den lilla utbuktningen där uppe är huvudet o det andra är armar som rockar åt höger) Ojoj... bäst är iaf att vinet faktiskt gick bort. Men inte saltet =) Däremot filten som jag medvetet sket i blev oxå ren efter lite vanish. Vanish I like...






Ett litet minne från helgen som var! En mycket trevlig kväll med mycket trevliga människor. Vi hängde lite på en kareokebar -fick flashbacks från Liz-tiden Sam =) Här sjungs det Guns n roses tror jag bestämt...









Mitt drömhus. Kanske. Om ni kan se det. Fast inte på sin plats. Det ligger utmed E4:an i Härnösand och jag gillar det skarpt. Alla konstiga vinklar o vrår =) Så när jag va nere på min senaste road-trip var jag tvungen att ta kort o visa er... Min drömbil är dock inte den som är på bilden.







//PlUpP

PS: Håll tummarna för att det kommer va sol ute i morrn o mycket folk på stan så jag får in fler modeller! Snälla -snälla -snälla....snälla

2 kommentarer:

  1. Äsch, jag tror ändå på salt- skubbade du tillräckligt med bara salt o kallt vatten? Det har funkat för mig. Men vanish är bra det med:-)

    SvaraRadera
  2. ja, men på mattan funkade det! men jag hade ju en filt oxå, som jag inte orkade salta/inte hade salt till..

    SvaraRadera