tisdag 9 september 2008

33:e inlägget

Jag tycker vi är rätt bra på att blogga! Vi kan alla ge oss en liten klapp på axeln =) Ärligt talat så trodde jag inte att vi skulle gå ut så här hårt. Men kul är det att surfa in på sidan och se att nån har skrivit!
Så Sam har alltså lärt sig mer om tomater... jo det kanske kan va kul... Men personalfest är ju i alla fall det! O sluta tidgt oxå. Vilken fin krokodil du fick till där på slutet! Jag kände oxå lite förkylningsvibbar härom dagen, men de verkar ha krupit tillbaks i sina hålor nu. Man bli ju lätt påverkad av alla snuviga runt omkring.

I kväll var den underbaraste kvällen!! Det har visserligen varit en jättefin dag oxå. Härlig solig tidig-höst-dag. Men, kvällen som sagt. Försök föreställa er; Klockan är kvart i åtta och det är ca +10 ute. Solen håller på att gå ner, vattnet ligger helt stilla så solnedgången speglar sig på ytan. Jag är ute på en joggingrunda runt udden och stegen är lätta och jag har bra musik i öronen. Defenitivt en av mina bästa kvällar här!

Jag hade ju tänkt lägga in en bild på mitt nya badrum på blggen, men ändrade mig. När ni snart ska komma hit så är det ju kul om ni inte vet innan hur allt ser ut. Så jag kan få impa lite... =) Jag känner mig verkligen som en kung när jag sitter här i min soffa och ser mig omkring och det inte är en massa grejer och damm. Jag kan börja leva igen! (Självklart finns det ju dock en hel del småsaker som ska på plats innan perfektion.)

I morrn ska jag till riktiga Lappland, men inte ner i gruvan. Vi ska åka redan kl 5 för chauffören hade inte tänkt på att jag skulle med o är visst rätt morgonpigg... På torsdag ska jag till Bebbsan's stad och jobba. Men det blir det enda resandet för veckan.

Måste packa nu. Kram från PlUpP


PS: Höll ju på o glömma det viktigaste. Jag träffade ju Perra i helgen, o så hade jag Mr axén till bordet! Efter många shots och champagne så åkte vi tuk-tuk till hotellet! (Fast då var det bara jag o Krullo.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar