söndag 21 september 2008

Hemmafest

Hemmafester är trevliga tycker jag. Bo o jag tyckte det var dags för en. Det blev en höstfest/födelsedagsparty för Bo.

Ska säga först att jag saknade Alfons-hade varit roligt att haft dig med.
Plupp, jag saknade dig med.


Det blev en väldans trevlig tillställning tycker jag. Folket kom mellan 19-21 nånstans. Det bjöds på fejkchampange och tilltugg som tog slut i ett nafs, så de var populära.
Bra mix på folk som var på partyhumör fanns på plats så det var bara att ryckas med ifall man var lite seg i början. En del hade varit här förut, andra inte.
Konversationer av olika slag vid köksbordet och i soffan, en del seriösa, en del helt utflippade, så det var också som det skulle.
Rökpauser på balkongen, även för mig som var krullos passiva rökkompis..
...och så singstar i extarummet, det rummet blev fullpackat mot kvällens slut. Undra varför alla väntade så länge med att sjunga loss, kan det ha något med det ökande alkoholintaget att göra tro?
Tillslut även vickning. Vad gott det var med kokt korv med bröd och mjölk!!
Det blev inte så mycket dans. Bara Bo och jag som hade styrdansuppvisning som vanligt.
De sista åkte hem 03.30. Det kallar jag en hemmafest.



Tack till alla som var där!

I am Sam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar