måndag 29 september 2008

PlUpP rapporterar

Jag känner mig helt tom i huvuet. Jag har tänkt blogga i flera veckor eftersom det har hänt en del och så, men nu när jag har tid så....nä. Jag har haft ett seminarie i kväll som jag har haft en hel del prestationsångest över -men det gav världens adrenalinkick!! Nu är det bara att ladda inför nästa utmaning. Fast det gör jag nästa vecka, nu ska jag ladda inför helgen=) I övermorrn kommer ni ju!

Detta har jag pysslat med den senaste tiden:

*Fyndat en fritidsjacka för 750 riksdaler som kostat 2300. O den är turkos =)

*Varit på hopptävling och upplevt nostalgi och nästan blivit lite sugen igen på gamla dar...

*Med hjälp äntligen satt upp en lampa så jag ser var jag kisssar!

*Varit i Stockholm o upplevt Haninge C och Älta till på köpet. Visste inte ens att det fanns ett ställe som hette så!

*Passade på att ta en sen kväll på Berns där oxå o träffa bulan. Kul! Det va länge sen! Innan det var det många tidiga kvällar med kussen, ibland behöver man helt ekelt sova.

*Pratat och fått jättemycket inspiration av en tekniker från London

*Börjat följa idol... negativt eller positivt?

*Hittat min gps igen - som jag nästan inte vågar erkänna att jag hade tappat bort...



Herregud! Nu har verkligen tv-hösten börjat, idol, uggly betty och nu desp housewives! Jag sitter framför tv'n...


Jag har ju lite planer inför helgen, fast mest ska vi väl relaxa och umgås -som man gör när man har SEMESTER =) På fredag har jag iaf bokat bastun. Det ska nog tyvärr bli höstrusk så kan tänka mig en kortare långpromenad och sen varm bastu med lite kall öl i. O sen norrbottnisk mat på kvällen med lite gäster. På lördag tänkte jag beställa sol så vi kan åka till storforsen och sen på kvällen skulle det va jättekul med party! Annie och Mary här va oxå sugna på fest så vi får se vad som händer... kanske man ser sitt span ute ;) Sen är det redan söndag och ni ska snart åka hem =( men vid fint väder skulle det kanske passa med fotboll. Beror kanske på hur bakis vi är... jag hörde rykten om nån supa ner nån annan, haha!



Jaha, blir ni sugna? Tänkte bjuda på palt när ni är här...

Japp, det va allt för denna gången!


Kram PlUpP

1 kommentar:

  1. Ehh, hoppas det är godare med palt än vad det ser ut...
    Ser fram mot vår tripp upp till dig. Bastu låter alla tiders det..
    Kram, ses snart!
    SAM I AM

    SvaraRadera