lördag 6 september 2008

Frågande

Känner mig lite som Sam, vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Vet bara att min blogstatistik inte är den bästa för tillfället...

Vad har hänt i mitt liv på sistone? Jag har börjat skolan igen efter ett långt sommarlov. Känns skönt att det kommit igång igen, har insett att det bara är en termin kvar... Shit! Sen kommer verklighet som ett slag i ansiktet. Som student tycker jag att man lever i en ganska flummig och lite skyddad värld. Arbetslivet är lite skrämmande men precis lika lockande och spännande.

Sen har jag varit på dejt! (Det kan jag ju inte lämna okommenterat!) Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag känner... När måste man göra det? Och hur vet man att det är rätt? Jag känner mig jättesplittrad men jag får ge det lite tid. Det kan ju inte gå lika fort för alla som för Alfons och C :)

Ikväll väntar middag med Selma och politiker A. Sen kanske det blir utgång, vem vet. Min dejt ska nämligen ut och jag tror att lite alkohol kan ge en del svar på mina frågor.

På återseende!

Princess

2 kommentarer:

  1. Det är kul att bara läsa om er vardag! Vad ni ätit till frukost...
    Angåene att inte veta vad man känner för någon... känn inte! Bara häng, prata, håll kontakten så får ni se vad som händer. O håller ni inte kontakten, ja då blev det ju inget mer o då vet man det. Livet är så enkelt ibland. Återkommer med inläg snart. Kam PlUpP PS: Dejta mera!

    SvaraRadera
  2. Man bestämmer väl sig inte för att känna något...eller...det känner man väl bara. I mitt fall rör det till det i huvudet då.

    I alla fall då och då. Det är nog DET som är att vara människa.

    Tror jag. Att känna, leva, skratta, viska, ropa, skrika, hoppa, vandra, grunna, bli förbannad på något (inte någon), fundera, tänka på ingenting och ibland gråta.

    SvaraRadera