fredag 26 december 2008

Eklövsmustasch...

... Fråga mig inte. Fråga Plupp.

Jag råkade ju skriva dagens låtcitat så nu måste jag dagligen lägga upp en ny låt för att Plupp ska vara nöjd och glad. Åtminstone tills hon har glömt.

Dagens låt är... gissa rätt och du vinner luft. Frisk luft. I Dalhalla kanske?

"Baby, you is the diamond that lasts foreverAnd I just can’t take a single step without youBaby, to you I’ll always be a faithful lover‘Cause my heart can’t make a single beat without you"

Verkar som jag raggat medresenär till Dalhalla. Verkar vara fler än jag som misslyckats att undvika vuxenflugan Dalhalla. 24 juli är det dags. Om Queen förblir planen. Många konserter på g nu. Blir Metallica i vår också. Me like a lot.

Tillbaka till tv-spelet. Over and out.
Selma 12 - Plupp 11

- Selma

3 kommentarer:

  1. Förresten, kommer från Dalarna, men varit på Dalhalla endast på visning...

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, eklövsmustachen kommer göra stort intåg under våren på modefronten - jag är övertygad! =)=) //PlUpP

    SvaraRadera