tisdag 9 december 2008

Tryckfelsnisse i form av Princess

Nu är det så att Söndagen den 21 december var det som var sagt från början. Hoppas det går lika bra. Våran lilla Silvia som får despans att vara med på våra lilla julaftonsträffar-hon ser så fram emot det. I alla fall kommer hon hem från Paris den 21:e och kommer sedan bli eskorterad hit..


HOPPAS NU DET PASSAR LIKA BRA!!!!


Ca kl 18.30
2 st klappar för 25kr som blir lite slit o rivpresenter i den hårda varianten av julklappsspelet
1st för 200kr som då får vara med i det lite snällare varianten...
Ja som ni hör ungefär som förra året.
Plupp står för gröten precis som förra åter-mycket bra.
Jag skickar nog ut lite andra uppgifter till er andra-inte alltför avancerade-jag lovar ;-)


Kram på er, ser fram mot att träffa er alla. Alfons var jätte länge sen jag såg nu..

SAM

3 kommentarer:

  1. När jag skrev den 19:e menade jag såklart den 21:e egentligen... ;) Sorry för det! Hoppas verkligen att alla kan då.

    Kram från er Princess

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte väl...?! Men det passar mkt bättre för min del oxå. Ut på stan o handla =), princess du kanske ska börja i god tid i år ;) hihi... /PlUpP

    SvaraRadera