måndag 29 december 2008

Våra gäster

Nu har jag fixat en liten räknare åt oss i familjen. Vi har ju varit lite nyfikna på om det är nån som läser vår blogg förutom vi själva. Även om den mest är till för att underlätta informationsflödet inom familjen så kan man väl ändå få va lite nyfiken...? Let's se.

Jag var på en jätteskön och avlappnande massage i eftermiddag tack vare Selma. Grymt att kunna byta bort tjänster i bland. Kände i morse att en förkylning va på väg och av nån lustig anledning så är det alltid så när det är dags för massage, men se det positivt! Hoppas massagen gjorde att den bryter ut och sen är borta med vinden =)

Appro på låtar, vilket har blivit en lite av en "nish" de senaste inläggen, så hörde jag en märklig låt på radio idag. Det va på p4, en kanal som jag ännu inte har blivit tillräckligt gammal för att lyssna på, hur som helst.. Ni vet "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson, fast med nån annan manlig artist som hade försökt göra den till "sin egen" genom att lägga på sambatakt. Tänk och föreställ er... Jättekonstigt. Speciellt eftersom han ändå inte kunde låta bli att sjunga som Lisa! I slutet av låten kommer sen ett parti helt sonika på ett annat språk och med ännu mer sambatakt. Sen slut. Jättekonstigt... jag ska fortsätta att inte lyssna på p4.

Nu ska jag sova, i morrn börjar min konstnärskarriär.

Gott slut på er! //PlUpP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar