lördag 3 januari 2009

Ett stort tack!

Vad ska man säga? 3,5 år går ganska fort och nu är jag så gott som klar med min utbildningen. En examen i socialt arbete. Det börjar sjunka in nu. Och det känns bra, riktigt bra. Speciellt efter gårdagskvällens festligheter. Ni hade gjort så fint, fixat och trixat ihop en underbar kväll för min skull! Tack så jättemycket! Och tack även till Alfons som tyvärr inte kunde vara med kvällen till ära men du fanns i våra tankar. Ett litet smakprov på vad det bjöds på...






Och den fina presenten...





Åh, tack så mycket! Ni betyder allt.

Kramar från Princess


1 kommentar:

  1. Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att det va så lite så =) Det är ju du som gjort det största jobbet genom att träla 3,5 år extra i skola! Vad fin du blev i din present =) KRAM PlUpP

    SvaraRadera