fredag 2 januari 2009

Gott nytt

Så såg delar av vår nyårsmiddag ut, blir många kort på mat av nån anledning på denna blogg..

Oj vad mycket som har hänt på ditt år Selma...

Vad har då hänt på mitt? En stor sak kommer jag direkt att tänka på. 2008 var året då Sam och Bo blev SamBos. Då jag flyttade ihop med min kärlek, då vi hittade våran kära lägenhet där vi trivs som fisken i vattnet.
I samband med det var det också året då jag återupptäckte diskmaskinen och vad den gör för den dagliga livskvaliteten.

Annars hände det inget extra speciellt. Jag är känner mig ändå nöjd och lycklig när jag tänker tillbaka på det år som gått. Det är ofta de små sakerna som gör att man känner så, det kan vara ett ord, en gest eller ett möte som gör hela ens dag men som man inte direkt minns sedan. Det betyder mycket i helhet sen istället.
Hittat mig själv har jag redan gjort, eller det är något man gör hela tiden mer och mer tycker jag.
Just det 2008 var även året då jag och Selma hade en milstolpe i vårt förhållande. Första gången vi två fann varann på allvar (eller så mycket allvar vet jag inte om det var den kvällen).




Gott nytt på er alla - kul att tänka tillbaka på ett helt år och komma ihåg små stunder.


1 kommentar: