lördag 10 januari 2009

Mjölksyra!

En underbar dag =) Började dock 07.00, lite väl tidigt en lördagsmorgon kan jag tycka...men så
är det när man vill ha den bästa åkningen! Jag fick med mig 2 jättebra medåkare till Kåbdalis idag, det tar ca 1,5 tim dit så därav den tidiga morgonen.

Åkning i soluppgång =)


Kanonbra snö och knappt nåt folk, solsken... ni hör ju! Eftersom det va ett tag sen det var vinter så har jag mina grejer på fel ställe men tack vare den bästa av pitebor så hade jag skor o bräda till låns.

Men vet ni vad? Jag var o kollade på en bräda i går... en jättefin =) Den är "sponsrad" av rosa bandet oxå så det skänks pengar när man köper en sån. Det är en K2, nån som har koll på brädmärken? Det är en allroundbräda och det känns i a f som om det skulle va bra. Men inget bestämt än, jag ska suga på karamellen ett tag... Den är 149 lång och den jag haft innan är 143 så det är ju rätt stor skillnad. Men idag åkte jag på en som var 151 och det gick faktiskt bra =) Okej, jag ska låta "1:a åket för säsongen-hysterin" lägga sig och sedan överlägga med min högst personliga ekonomirådgivare -mig själv.




På vägen hem stannade vi hemma hos barbie's mamma och fick en hejdundrande kvällsmat =) Verkligen god, det var hemtrevligt där. Gulligaste hunden som hade Falcor-noja och slickade mina händer så rena de aldrig varit förr!

Detta var vad jag hade på hjärtat idag, bara göra er lite småavis ;) //PlUpP


PS: Okej, jag kommer ha jordens träningsvärk i vader och lår i morrn, det känns redan nu... men det är det värt!

1 kommentar:

  1. Låter härligt=är avis
    Längtar till fjälltrippen som kommer snart.
    Kram Sam

    SvaraRadera