söndag 18 januari 2009

Love is all around us...

I hela mitt liv har jag aldrig lyckats "pricka in" att ha pojkvän samtidigt som mina vänner.. Små korta perioder kanske men vi har nog avlöst varann ganska bra. På så vis har vi inte heller varit singeltjejer tillsammans. Eller har vi det? Det är ingenting jag kan minnas iaf. Det kan ha varit ganska bra när man tänker efter. När man själv har gråtit ögonen ur sig över någon har det funnits starka singeltjejer vid sin sida som stöttat en. Ibland har jag själv varit den som visat att världen inte går under utan att man visst kan vara en lycklig singel. Vänner är det bästa!!
Men hur det nu än är så är kärleken och förälskelsen till någon också det (det bästa). Finns det något som får en att känna sig större?
...och nu är det ju så att nästan alla runt omkring mig ( de som jag annars så flitigt bytts om med)har någon särskild vis sin sida. Alla förhållanden i olika faser kanske, men ändå.
Är det då en fördel eller inte att vara i samma fas som sina vänner? Det spelar nog ingen roll alls, men lite roligt är det ju faktiskt!!

Love love love is in the air.




Kärlek till er alla!! Sam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar