lördag 14 februari 2009

<3 <3 <3 <3 <3


Två inlägg på samma dag! Om jag inte tar helt fel så är jag även ifatt selma nu.

Om det är lite få stavfel så kan det bero på att ag råkat dricka en halv flaska rosévin,.. =)
Alla hjärtans dag o här sitter man själv i soffan. Eftersom jag inte hörde nåt om en öl på stan från Ck så tog jag saken i egna händer. Hittade en flaska rosé, en påse popcorn och en festival i musik på tv. Behöver inte va fy skam. Med lite kontakt med folk via Fb och msn (bara singlar en sån här kväll) så är man ite ensam. Har haft lite sporadisk kotakt med Ebbschen o hon tycker jag förtjänar nån bättre, nån som hör av sig o bryr sig... Men er jag pratat med idag vet ju att jag är nöjd efter mitt talk jag haft. Thats life upp och ner, o ibland som nu -nolläge. Men det behöver inte va nåt dåligt heller.

Måns kommer ju ta hem hela skiten när det gäller den där festivalen! Slår vad om att den kommer bli nästa discodänga! Ångrade mig grymt att jag inte stannade kvar hos Ebbschen över fr-lör oxå, vi skulle gått ut o dansat o gjort stan osäker! Skit... ibland gör man fel val.


I kväll på Fb chattade jag lite med pysslingen från i somras. Han hörde av sig o verkade nästan itresserad... fattar noll -killar... Han hade visst bytt till ett annat radiojobb men va kvar i stan. Tänkte man kanske skulle höra av sig nån dag. o ta en fika el så. Jag menar, man vill ju skaffa lite fler kompisar här uppe! Saknar er för mkt annars... O sen tänkte jag höra av mig till tjejen som Ck's kompis hade med sig förra helgen. Hon va riktigt trevlig och vi bytte nummer i af. Hon rider o tävlar hoppning, är narkossköterska o 28 år. Mer vet jag inte - jo att hon bor i en jättefin lgh över Dagobert (mackeria). Ska sms:a henne i morrn tror jag. Jo det ska jag.


Jaha, nu fick jag ett text från ck -han skulle sett en film men hamnade ute.. o i ett andra sms tyckte han jag kunde komma ut om jag fick för tråkigt... herregud... haha... då ska man göra sig i ordning o så.. men det skulle va kul- det är ju det ja varit sugen på hela kvällen..o jag har ju redan sipppat lite vin. Hm, tåls att tänka på. Men hur är det nu? Skriver aldrig killar saker bara för att va snälla - skriver de bara saker som de menar?? Tänk om man kunde veta.
What to do? -ja ingen av er lär ju läsa bloggen kl 22.20 en alla hjärtasdagkväll..
bye bye, love ya!
/PlUpP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar