fredag 27 februari 2009

Afro power

Vilken energi det gav! Energi både fysiskt och mentalt, jag var en helt annan människa när jag kom hem!

Måste bara berätta om den härligaste upplevelsen härom kvällen =) Jag var på afro power -ett träningspass på mitt gym. DET ROLIGASTE. Tänk er afrikansk dans.. jo sån där som alla Robert'ar dansar i reklamen för tv-boxar. Man kände sig lite som en orangutang, men samtidigt var det lite sensuellt som i salsan. Man behöver inte ha nån direkt koordinationsförmåga. Tjejen som höll i passet va grym - hon gjorde liknelser från Lejonkungen och bara sprudlade av dans. Vid ett tillfälle sa hon "de där ute tror nog vi dansar, men vi hackar ju grönsaker!!" här pratar vi kasta vatten, ro, jagas av timón, kasta spjut, hålla i energi-klot, o rocka loss!
Bästa på länge, om det finns på det gym ni tillhör -gå på det =)

Kram PlUpP

1 kommentar:

  1. Jag vet! Det är superkul och ger ny energi..gick du aldrig på det på NAutilus? Kram kram /Sam

    SvaraRadera