torsdag 12 februari 2009

Är jag tillräckligt vis?

Min fråga baseras på en liten onding som sitter i min högra underkäke. Har tidigare haft problem med denna och eftersom jag nästa blivit förlamad av denna malande smärta har jag varit tvungen att fatta ett beslut att operera bort den. Och ni som känner mig vet hur låg smärttröskel jag har så en operation är ju inget jag ser fram emot direkt. Men jag har i alla fall fatta ett beslut att jag är tillräckligt vis för tillfället och kommer att ta bort denna visdomstanden!

Om jag ska prata om lite roligare saker som händer i mitt liv (och det är det ju för det mesta!) så har vi haft vår första riktiga familjemiddag med vår "nya" familj, som mormor uttryckte det. I söndags fick Millis och Herrby en första inblick i hela familjen af Oeberg, inklusive mormor. Det gick hur bra som helst, min mormor är bara helt och hållet bäst! Kvällen innan hade vi "uppvärmning" med en mini-familje-sammankomst hemma hos mig med min älskling, Bengan och hennes älskling. Det blev trerättesmiddag med den bästa av avslutningar... MELODIFESTIVALEN, DEL 1 AV 6!!! Om Mellis och Herrby älskar syskonen af Oeberg efter detta finns det inget som kan stoppa vår kärlek ;) Ni vet nog vad jag pratar om...! Jag tar ju för givet att ni alla, kära familjen, delar dessa sex underbara veckor med mig, om inte fysiskt i alla fall mentalt, i ren schlageranda! Må bäste schlagerdeltagare vinna!

I helgen bär det av till Sveriges framsida (?), likväl Alfons nyblivna hemstad. Herrby har bjudit mig på en romantisk gourmetweekend!

http://www.reseguiden.se/artiklar/ak-pa-karleksweekend-479

Och hur passande är det inte att Alla hjärtans dag infinner sig på lördag?! Ska bli så mysigt, kan inte bli annat än lyckat. Har jag sagt till alla att jag är jättekär??!! :) Dessutom får vi möjlighet att träffa vår kära vän Alfons, om hon nu håller sig hemma. Skulle vara kul att se din lägenhet också, kära Alfons, även om du kanske flyttar snart igen.

Många hjärtekramar från Princess

1 kommentar:

  1. Gud va mysigt ni kommer få!! (Jag kollade länken.) Hur länge har ni varit tillsammans nu?
    Föresten klart att jag är med när det gäller den där tävlingen, mentalt i af =) /PlUpP

    SvaraRadera