tisdag 3 februari 2009

En ledig morgon

Jaha då är man ledig för första gången på 7 dagar. Åh vad skönt det ska bli att sova ut ordentligt i morgon tänkte jag igår..såklart vaknar jag 7.30 och kan av någon anledning inte sova mer. Min man är hemma och är sjuk, han ligger och sussar så gott. AHHH lite panik där med på torsdag morgon åker vi till fjälls- då måste han blivigt frisk. Det löser sig, jag var och köpte 2 rör
C-vitamin brus igår, tror man så fungerar det säkert, eller? Nu sitter jag här och leker datanörd, jag bloggar, jag ska göra en fotobok på nätet och håller på att ladda upp massor bilder. Datanördar sysslar säkert med mer komplicerade saker men ändå, det här är nog datanördigt för mig.

Varför har jag jobbat så många dagar i sträck då? Största anledningen var att vi skulle vara med på en bröloppsmässa i Vadstena och ställa ut där. Det är jättekul att vara med på mässor och så men så trött man blir och vad mycket arbete det är. Man vill ju att det ska bli så bra som möjligt. Jag valde att köra ett tema på färgen ceris. Kul och frescht med lite färg! Lokalen på klosterhotellet var jättemysig men mörk så det var bra val. Ska man köra ett färgtema så ska det vara rakt igenom så vi hade även cerisa koftor på oss. Är nöjd med mässan, lite väl trångt blev det för set var många besökare så folk fick stå och vänta länge med att komma fram o titta. Det var lite negativt men men.
Nu ska jag lägga upp lite bildet här med sen ska jag köpa vin till fjällen och packa dit med..vad kul det ska bli!!





Hej svej!

1 kommentar:

  1. Fina blommor! I like that lång brudbukett =) Är innne på min 11 arbetsdag i morrn... och det är ännu en fredag att tampas med innan ledighet! O då ska jag nog ha lite fest.. Men vad kul att ni ska till fjällen nu!! Fort det har gått, tiden. Hoppas ni får mkt sol o några minusgrader. //PlUpP

    SvaraRadera