lördag 2 augusti 2008

Avspark

Plupp här!
Nu tog jag mig friheten att publicera de två inläggen som alfons och sam hade skrivit. Hoppas de var klara med dem...

Jaha, nu sitter man här i storstaden och väntar på att klockan ska slå 10 så man kan få lite utlopp för shoppingbegäret =) Eftersom man inte kommit in i att jobba och ha koll på saker och ting än så missade vi starten på den här dagen med 3,5 tim
-åt fel håll! Men lite shopping skadar ju aldrig...

Efter en 12-timmarsnatt så är jag klart utvilad efter en hård start på jobbet. Hård =aktiviteter som segling, fotboll och ölande och dansande, plus lite konferansande. Vi fick träffa 6 av de 7 nya människorna i vårt team och en liten påg gick inte av för hackor.. men som jag o min kollega sa, så ska man ju passa sig för den där säljande typen av killar - vi är i alla fall glada att få lite ögongodis på kommande konferenser =) Alla nya va jättetrevliga och seriösa och en annan kille var utbildad PT. Kankse man skulle ta ett snack med han. Hur man över huvud taget ska kunna orka och hinna hålla sig i form i det här jobbet! Vi får väl se hur han ser ut efter ett halvår först...

Idag fortsätter jag in i en ny kick-off och det ska bli kul att få träffa de människorna igen oxå! I kväll ska vi ut i pride-natten och svänga våra lurviga =)

Just nu består typ hela mitt liv av jobb men det känns kul och inspirerande och jag är taggad till tusen!

Många kramar från den lilla figuren från norr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar