fredag 22 augusti 2008

Nu ni!

Jag har träffat knoddarna!

Igår hängde jag med C och de två små barnen nästan hela dagen. De är jättesöta och inte alls blyga. Iofs hade nog C gjort ett bra jobb med dem innan jag kom, så en total främling var jag nog inte. Falcor hängde på och dagen till ära hade han fått ett underbart bad och hårvård-deluxe. Barnen tyckte ändå att han luktade illa, för han hann inte torka. Snacka om miss...

Men jag tror att Falcor gick hem. Lilla miss E fick hålla kopplet när vi var ute och gick, medan mindre mister V höll mig i handen. Ja, vi gick utan C och det gick bra. Det var stort för mig, trots att vi bara gick runt kvarteret.

Idag ringde C och sa att mindre mister V sa att han tyckte om mig. Minst lika stort det. Underbart att se C med knoddarna, tålamodet höll bra mycket längre än 15min trots dunderförkylning på densamme. Allt känns bra och jag är lycklig!

Dagen tillbringas för övrigt i hemstaden, Selma har redan pikat mig. Men det är skönt vara hemma ibland också, saknad är dessutom något bra.

Vad gör alla ikväll? Argh, maten kokar fast. Tjing från A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar