onsdag 20 augusti 2008

Minnesförlust

Ja, jag har ännu inte kommit på vad det va jag tänkte jag kunde blogga om. Pratade med Princess på telefon för ett tag sen och skulle säga nåt som föll bort... och det har inte hittat tillbax. Men jag bloggar ändå... alltid kommer man ju på nåt o skriva om, eller så gör jag som vanligt. Jag är ju en mästare på att prata om ingenting (säger andra).

Jippi jahoo! Ni ska ju komma o hälsa på i min älskade lägenhet =) Första helgen i oktober är jag en av de lyckligaste i min kuststad! Vi kan sitta på min infrabalkong o dricka vin (eller äppeldricka)... o så skulle det va kul om ni kunde få träffa mina unga kompisar, haha =) Fast de har ju alla skaffat sällskap nu, så det där gemensamma singellivet gick ju i stöpet...
Sam skrev just på msn o undrade om ni kanske skulle få uppleva snö, men jag tror tyvärr inte det, det är inte förrän november det brukar komma. (Eller, jag hoppas inte det.) Haha, det är ju nästan exotiskt med snö för er efter förra vintern... Men som jag skrev till Sam; man vet aldrig...

Sista veckan verkar ju ha varit händelserik hemma hos er vad jag hört! Inte här kan jag säga... Om jag har tur så händer det nåt roligt på fredag. Då ska jag ut på afterwork med lite kontorsfolk =) Förhoppningsvis. Fast det kan va så att vi hamnar på ett sånt där fancy ställe som Café Opera eller så... hoppas det blir kul iaf!
Lycka till därhemma med alla romanser... snart är man väl den sista singeln... Jag har ju liksom ingen tid! Kan ju inte säga att jag är förälskad i mitt jobb heller -just för tillfället tycker jag att han/hon är väldigt krävande! Men livet går i vågor, snart kommer en topp med rosa moln...

Nu har jag snart skrivit ett ganska långt inlägg om ingenting o har fortfarande inte kommit på vad det egentligen var jag hade att berätta. Hmm.. Jag får återkomma.


Goodbye for now//En nyfriserad Plupp

PS: Det var jag som skrev det osignade kommentaren till Alfons inlägg. DS

PS 2: Min mamma är o hälsar på Leif nu, jag sa att hon skulle hälsa från dig Selma!DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar