onsdag 27 augusti 2008

Jaha nu ska jag blogga...om vad?

Här sitter jag en onsdagskväll o regnet det bara öser ner..


Till att börja med kan jag berätta att mitt nya liv fungerar fint, inne på 3:e veckan nu med morgonpromenader(ej på lediga dagar o frivilligt på helger). Har även återgått till att köra box m Silvia på måndagar. Stenhårt!!Nu ska vi nog få ordning på semestermagen minsann!


Vad har jag mer gjort...Bo o jag har provat fiskelyckan i åna..men vad fick vi ut av det, en kopp kaffe på en filt, det är ju aldrig fel iof.
Ja, ni kanske fattar varför jag inte har bloggat på länge-det har ju inte hänt nått!!
Jag är ju jättekär o lycklig tillsammans med Bo, men det där vet ni ju redan...men fantastiskt är det ändå.
Vi har möblat lite mer i sovrummet jag kan visa upp vårt fina konstverk!!







Inget inlägg utan en blid, det får bli mitt motto...

Snart ska vi fara norr för att besöka Plupp, det ser jag fram mot. Saknar dig här kära vän!!



Igår var tjejligan här då vi tog farväl av en god vän till familjen. Hon ska flytta från vår stad upp till Karlstad, lycka till med dina planer!! Snart kanske man inte har några vänner kvar här i stan..känns som alla flyttar. Mig vet ni vart ni har, jag stannar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kvällen började med lite uppdatering från samtliga håll, följt av vanligt tjejsnack o flumsnack. Sen till efterrätten ungefär började det likna mer en politisk debatt. Oj oj, vi får helt enkelt acceptera att vi har olika åsikter ibland och att vi känner olika starkt för vissa ämnen..Men en sak tjejer(med tanke på att vi diskuterat samma ämne förr), man måste inte alltid vara så seriös o tänka på samhället mm. Tycker det är skönt att träffas o kanske skvallra lite o snacka skit, bara prata om inget viktigt alls........utan att vara såå pass seriös. Pratar gärna om viktiga saker som hänt oss, eller stöttar o muntar upp ifall någon skulle vara lite nere...men lämnar gärna samhället utanför ibland.



Om ni undrar varför jag inte delar upp stycket är det för att det inte funkar, blir en rads mellanrum då???!!! Mysko!



Nu ska jag återgå till att pussa på Bo.



Tack för mig!



I am Sam





2 kommentarer:

  1. I'm so glad, ett inlägg =) Det är jättekul att även läsa om bara vanligt skvaller och ingenting, man behöver inte va så seriös....hahaha! Synd att jag inte kunde va med o önska vår vän lycka till. ´Godnatt! //PlUpP

    SvaraRadera
  2. Du har en viktig poäng Sam, sorry för vår hetska diskussion. :) / Alfons

    SvaraRadera