onsdag 20 augusti 2008

Sorry Plupp

Men det var ingen annan än Princess och Selma som visste innan er. Tänkte att denna smaskiga information lika gärna kunde läggas ut här, eftersom då alla hade samma möjlighet att ta del av den samtidigt.

På lördag är jag bjuden på gårdsfest här hos C, tydligen träffas en massa människor nere på innergården och umgås och har hur trevligt som helst tills långt in på småtimmarna. Lite osvenskt och mycket befriande. Då ska jag få träffa C:s två små knoddar också, det kommer bli kul och intressant.

Annars har jag ännu inte hittat rätt i den svenska tiden, jag är pigg som en mört på morgonen och desto tröttare på kvällarna. Hade tänkt överraska C genom att brygga kaffe i perkulatorn, men jag kan inte lista ut hur man ska göra. Ja, jag har googlat på det...

Annars har jag dragit på mig en dunderförkylning, vilket kom som ett förväntat brev på posten. Helgen bidrog knappast till ett förstärkt immunförsvar.

OK, see you. Och ja, vi kan väl ha en come-together kväll senare i veckan kanske? Fredag alla?

Kram A

2 kommentarer:

  1. Kan tyvärr inte fredag. Ska fiska kräftor med min "andra" familj.

    Princess

    SvaraRadera
  2. jag kanske inte behöver meddela, men jag kan inte heller på fre...
    kul med gårdsfest! jag har varit på en sån en gång och det va kul =)
    en perkulator fungerar såhär: mät upp vatten och häll i botten av perkulatorn och mät upp kaffe och häll i "plåtkoppen", tryck på knappen. typ!

    kram!

    SvaraRadera